Vse je enkrat prvič

Toliko časa že spremljam vse čudovite bloge ustvarjalk, uživam ob vsaki napisani besedi in še bolj ob gledanju objavljenih fotografij. V meni že nekaj časa bdi želja, da bi tudi jaz kaj podelila z vami. Odločila sem se, da bom to storila na svoj rojstni dan, naj bo prva objava darilo meni.
Ime mojega bloga skriva v sebi tisto kar jaz sem, ko ustvarjam. Obožujem ustvarjanje z naravnimi materiali, občudujem naravo in vse kar je naravno ter uživam v reciklaži (v vsem kar diši po predelavi, kjer lahko iz starega naredim novo). 
Umetnost je zame vrednota. Je nekaj, kar ti da možnost, da si to kar si. Omogoča ti potovanje v najglobljo bit sebe. Ob njej se spoznavaš, rasteš, postajaš boljši človek. 
Moj poklic mi omogoča, da mi je vedno znova izziv to, kako preko igre, igrač otrokom približati nova znanja, ljudske modrosti, življenjske resnice. Zato je veliko mojega ustvarjanja namenjenega prav njim.
Veseli me, da bom lahko del sebe delila z vami, ki vas občudujem in spoštujem. 
Tokrat objavljam samo nekaj fotografij svojih izdelkov, brez napisanih podrobnosti. Navodila za izdelavo iger najdete v reviji Prostočasnik.

Srčen pozdrav vsem,
Martina 


Igralni kamni in vrečke napolnjene s semeni za talne igre kot so ristanc, polž, bizara...

Igralna škatla za risanje s kredo, igranje igre Križci in krožci in za razvijanje grafomotorike.

Igra Človek ne jezi se v različici z junaki iz ljudske pravljice Mojca Pokrajculja.

Igra Polžja dirka za pomoč pri učenju matematike.

Vile, ki so zagodle nepoštenemu mlinarju s staro ljudsko igro Mlin.

Ptičja družinica, ki je nastala s pomočjo suhega polstenja, krasi otroško sobo najinega sinčka.

Darilo mojemu nečaku - podstavek za barvice.

Skakajoče žabe za razvijanje fine motorike.

Komentarji

Oseba Klara sporoča …
Wow, Martina...te tvoje igre so prekrasne. Si me prav navdihnila... včasih se tudi sama kaj spomnem ampak je vse bolj skromno. Tvoj Človek ne jezi se mi je to much všeč. Bravo... :))
Oseba Martina sporoča …
Hvala, Klara. Res rada izdelujem igre, malo iz užitka, malo pa zaradi poklica v katerem ni takšnih in drugačnih iger nikoli preveč
Oseba veverca sporoča …
Tudi jaz malce brskam po tvojem blogu in tale prva objava je krasna; lepo si opisala ustvarjanje oz.umetnost. Pa kok luškane reči delaš! Čist profi tele igre.
Oseba Unknown sporoča …
Živjo! Odlične ideje, tudi sama rada ustvarjam z naravnimi materiali in k temu spodbujam tudi otroke s katerimi delam...zanima me, s kakšnimi barvami so pobarvani kamni na prvi sliki. Zanima me tudi, če imaš mogoče kakšno idejo, s čim pobarvati kamne, da bi bila barva na njih obstojna in se jih lahko uporabi za obesek? Bi bile barve za keramiko primerne? :)
Oseba Martina sporoča …
Najprej hvala in en prav lep pomladni pozdravček. Barve s katerimi so pobarvani kamni so akrilne barve, ki jih lahko kupiš v vsaki trgovini za ustvarjanje ( v tubi ali kozarčku). So zelo obstojne, za še včji obstoj pa jih prelakiraš z mat lakom na vodni osnovi. Kako bi se obnesle barve za keramiko ne vem, se mi pa zdi, da na kamnu ne bi bile tako prekrivne, pa še utrjevati jih moraš v pečici za boljši obstoj.

Priljubljene objave

ZELENA NI SAMO POMLAD

Jakobovo po fantovsko, po moško

Šivilja in škarjice

Reciklaža, ali ko hrčkanje postane uporabno

Prešeren, Urška in Povodni mož

Velikonočni utrinki

Ko se dobijo štiri sestre