Predpasniček za v kuhinjo in na kmetijo

Otroke ni težko obdarovati. Če otroka dobro poznaš, je to še toliko lažje. Spodnji predpasniček je bil narejen za triletnega kratkohlačnika, ki je po sestrinih zagotovilih zadnje čase najraje motorist in kmet na traktorju. Ker se na motoriste ravno ne spoznam, sem se odločilaa za kmeta na traktorju. Ker mi je bila ideja obojestranskega predpasnika, ki sem jo našla na Majinem blogu, super, sem na eni strani ovekovečila "kmeta Jakoba", na drugi strani pa "kuharja Jakoba". Kaj ima kmet še poleg traktorja, klobuka, vil in ostalih poljedelskih pripomočkov? Seveda, domače živali! Spomnila sem se na čudovito slikanico Hiška, majhna kot miška (Julia Donaldson, 2011, MK, prepesnil Milan Dekleva). Tako je v žepu na predpasniku kmeta Jakoba pristala ta slikanica. V žepu kuharja pa kuharske drobnarije. Darila sploh ni bilo potrebno posebej zavijati, saj je kar s pomočjo predpasnika nastal super paketek.

Kuharsko -  podeželski pozdrav do prihodnjič,

Martina






Komentarji

Oseba Bonbonček sporoča …
Kako lepo darilo. Jakob ga bo zagotovo vesel :)
Oseba Unknown sporoča …
S prve roke lahko rečem, da ga je bil Jakob res vesel. Je še isti dan paradiral z njim po stanovanju :)
Oseba Neja sporoča …
Taka darila so najlepša!
Oseba Andreja sporoča …
Le kdo bi se branil tako lepih predpasnikov :-))
Carski so!

Priljubljene objave

ZELENA NI SAMO POMLAD

Šivilja in škarjice

Jakobovo po fantovsko, po moško

Reciklaža, ali ko hrčkanje postane uporabno

Velikonočni utrinki

Skodelica čaja

Prešeren, Urška in Povodni mož