Šivilja in škarjice

Tokrat sta me Tina in Vladka, skupaj s Klaro prav navdihnili s svojo zložljivo voščilnico. Za prijavo na izziv sem bila malce prepozna, ampak najbolj važna je inspiracija. Hvala punce. 

Ker bo imela osebica, ki ji je zelo pri srcu šivanje kmalu rojstni dan (ne smem napisati kdo, če bo slučajno brala blog predno ji bom podarila darilo :)), sem se odločila, da ji majhne šiviljske pripomočke podarim v takšni "embalaži". 

Štampiljko sem odtisnila na košček belega blaga.





V prvem žepku je tagec, na katerem bo napisano voščilo.



 
Bucike, šivanke in sponke sem pripela na kos blaga, ki služi tudi kot del podlage voščilnice.

Zadnej čase velikokrat s knjižne police vzamem kakšno slikanico, pravljico... Verjetno zato, ker se novo šolsko leto bliža s svetlobno hitrostjo :). Med izdelavo zgornje voščilnice sem vzela knjigo, v kateri nastopajo šivilja, pa škarijce, pa blago in niti... So mi bile krasne ilustracije Jelke Reichman še en navdih. Zdaj jo moram pa ob čajčku ponovno prebrati in prav gotovo bom dobila idejo še za drugi del darila. Hecno, ampak pravljice mi vedno pomagajo pri izbiri darila za določeno osebo.



 Naj vam v prihajajočem tednu pravljične škarjice urežejo čim več prijetnih delov življenja in naj  vam niti šivajo čim lepše vzorce vsega kar boste počeli.

Šiviljski pozdravček do naslednjič,

Martina

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Vrlo lijepo napravljeno i odlicna ideja.
Lp, Sonja.
Oseba Janja sporoča …
Čudovito in zelo lepo narejeno. Zelo mi je všeč. Lp
Oseba helena sporoča …
Prekrasna je!In Pravljice kot inspiracija - vauuuuuuu... Takšnega darila bi bila nadvse vesela.
Oseba Vladuška sporoča …
Kako lepo si zapisala to na koncu glede skarjic in niti :) Lepo je, da ideje najdes v knjigah in pravljicah. Krasna je tale tvoja zlozenka cestitka-darilo. Super si vse skupaj skombinirala in verjamem, da bo obdarovanka navdusena.

Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Bravo-čudovita je!!!!
polna fantastičnih detajlov-zame zmagovalka
LP Tamara
Oseba Klara sporoča …
Krasna voščilnica - res se vse lepo povezuje! Pravljice so res zakladnica življenjskih resnic, ki jih otroci mimogrede osvojijo, odrasli pa prehitro pozabimo... Zato je pa fino vzeti v roke kakšno knjižico :)!
Oseba Bonbonček sporoča …
Zelo lepo si izdelala voščilnico za rojstni dan. Všeč mi je, da nas večkrat spomniš na čudovite pravljice.
Oseba Trenutki kreativnosti sporoča …
Res čudovita voščilnica. Zelo lepo si jo sestavila skupaj in ji dodala krasne dodatke. Super darilo. Škoda, ker si zamudila izziv. Lp
Oseba Danica sporoča …
Zelo lepo si jo naredila in tematsko obarvana.
Lp Danica
Oseba DB sporoča …
Zelo lepa in domislena voščilnica. Super izgleda.
Oseba Simona sporoča …
Super ideja in izvedba. Šivilja in škarjice pa je meni zelo ljuba pravljica.
Oseba Klara sporoča …
Hvala za čudovito misel na koncu objave in enako tudi tebi. :)
Čestitka je čudovita. Krasno si jo sestavila...prav vse vsebuje kar šivilja potrebuje. Dobitnica bo sigurno zelo vesela. :)
Oseba Metuljčica sporoča …
Lepo je bilo prebrati tvoj zapis in si ogledati prav domiselno voščilnico.
Oseba Biljana sporoča …
Waw, kaj takega!!!! Kot "šivilji" mi je tole blazno všeč, ko bi le bila jaz tista srečna prejemnica ;)
Oseba oldpunca sporoča …
Čudovito si izdelala tole voščilnico. Super ideja tole s priborom za šivanje :-) Všeč mi je misel, ki si jo napisala na koncu :-)
Oseba vilinke sporoča …
Zelo lepo in domiselno si naredila voščilnico,z ljubeznijo do podrobnosti...super
LP Vilinke
Oseba leycika sporoča …
Zelo mi je všeč, lepo si jo sestavila :)
Oseba *Urška* sporoča …
Tole mi je pa vse skupaj zelo všeč.lepo si sestavila celoto.
lp,Urška
Oseba Renata sporoča …
Krasna, lepo sestavljena in dodelana v celoto.
Oseba Adrijana Knez sporoča …
Wwwwaaaauuuu Martina....če se ne bi oglasila v mojem ustvarjalnem vrtičku, ne bi spoznala tvojega čudovitega bloga. Delaš in recikliraš krasne izdelke in ustavila sem se kar pri tej zgibanki in upam, da mi bo tvoj super izdelek v kratkem za inspiracijo. Saj lahko, a ne? Pošiljam ti pozdravček iz Koroške in se beremo, Jana

Priljubljene objave

ZELENA NI SAMO POMLAD

Jakobovo po fantovsko, po moško

Reciklaža, ali ko hrčkanje postane uporabno

Skodelica čaja

Velikonočni utrinki

Valentinovo drugače