Jakobovo po fantovsko, po moško

25. julija goduje sveti Jakob. Več o tem zavetniku in prazniku sem napisala v tej objavi. Je pa letos moj nečak dobil malo drugačno voščilnico. Vanjo sem skušala zajeti čim več simbolike.


Želela sem uporabiti motiv Jakobove pokrovače in ker ustrezne štampiljke nisem imela, sem se spomnila na  knjigo Življenje našega Jadrana (napisala sta jo biolog dr. Miroslav Zei in zdravnik dr. Jan Zhanel) iz leta 1947, ki sem jo za nekaj centov kupila prejšnji mesec v naši knjižnici. V njej sem našla zelo lepo ilustracijo omenjene školjke in zanimiv zapis.

...Posebno lepe oblike je velika pokrovača, ki zraste do petnajst centimetrov. Rebrasti lupini te školjke nista enaki, spodnja je vzbočena in bele barve, zgornja ploska in rdečkasta. Njeno znastveno ime Pecten jacobaeus poteka iz časa, ko je bil pri popotnikih, ki so se vračali od Sv. Jakoba de Compostella v Španiji, običaj, da so okraševali svoje klobuke ali obleko s to školjko. Danes nam rabi izbočena lupina pokrovače v druge namene - bolj praktične ali prozaične, kakor kdo hoče - namreč, da v njih nudijo nekatere jedi; petrolejsko društvo Shell (=školjka) pa si jo je izbralo za svoj reklamni znak. S sunkovitim zapiranjem obeh svojih lupin more pokrovača tudi plavati in celo skakati. Ob robu plašča, ki moli nekoliko izven priprte lupine, je mnogo majhnih oči - temnih peg s kovinskim sijajem...



Osnovno obliko školjke sem narisala s črnim alkoholnim flomastrom in pobarvala z distress inki. Enako sem naredila še kompas in jadrnico ter ribo. Za valove in sidro sem uporabila šablonice Najlepšega para (Dekorativni robovi, Šiviljski pribor, srček).





Spodnji kuharski mojster pa je za mojega brata, ki se je pred kratkim s svojo drago preselil v novo stanovanje. Pravijo, da naj bi darilo iz lesa, prinašalo srečo novemu stanovalcu/em. Kuhar je narejen iz dveh lesenih kuhalnic z nekaj dodatki. Prinaša srečo in je proti pozabljivosti :).



Ker želijo tokrat v Craftalnici punce videti nekaj fantovskega, moškega, oba izdelka prijavljam na njihov izziv.

Pa prijeten morski pozdravček vsem skupaj,

Martina

Komentarji

Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Martina
prečudovito voščilnico v škatljici in krasen notesnik si pripravila
zelo zelo zelo mi je všeč
lp Tamara
Oseba oldpunca sporoča …
Čudovito voščilnico si izdelala za svojega nečaka. Prava morska in še fantovska povrh! :-) Tudi kuharček je simpatičen. Gotovo bo prinesel srečo v novi dom. :-)
Oseba Adrijana Knez sporoča …
Martina oba izdelka sta mi zelo všeč in škatlica je res polna simbolike. Kuharček pa je 1A!!!
Zelim ti lep vikend, Jana
Oseba DB sporoča …
Prav hudo lepa. Bravo!
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Res zanimiv zapis, knjiga je videti super!Všeč mi je tvoja voščilnica nečaku, zelo všeč, kuhar pa je ideja in pol! In kako lepo narisan!
Oseba Danica sporoča …
Joj, kako super si tole nareila! Jakob bo zagotovo zelo vesel.
Hvala za tako poučno objavo.
Lp Danica
Oseba Martina sporoča …
O kako si lijepu čestitku napravila. dobro si se dosjetila da nacrtaš motive. Jakob je sigurno bio oduševljen.
Lp, Martina
Oseba Metuljčica sporoča …
Martina tvoja škatlica me je očarala in prav všeč mi je kako udejaniš svojo zamisel. Hvala tudi za lep zapis. Tudi kuharček je nadvse simpatičen.
Oseba Klara sporoča …
Čestitka je enkratna in zelo osebna. Kuharček pa je top. Res lepo narejeno. :))
Oseba vilinke sporoča …
Kuhar je fenomenalen,lep in praktičen,zelo dobra ideja.
Card in a box je tudi zelo lepa
LP Vilinke
Oseba Ne-Ja sporoča …
Uf... tole pa je bilo dela :). Kuharček me je popolnoma očaral - ideja bo "ponucana" ob prvi priliki. Vsekakor si se tudi super potrudila za nečaka z vsemi detajli :)
Oseba Janja sporoča …
Oba izdelka sta čudovita.
Hvala, ker si se nam pridružila na 113. izzivu CRAFT-alnice. Lp
Oseba Tina sporoča …
O, Martina...oba izdelka sta čudovita!!! Kako super prebrisano si uporabila Šiviljski pribor ;-) in kuhalnica...oh in ah. Zagotovo so bili vsi prejemniki NAVDUŠENI!
Oseba Manca sporoča …
Oooo tole voščilnico sem pa že videla :D Zelo zelo lepo, čisto navdušena tudi nad ostalimi voščilnicami iz prejšnje objave, še posebej pa nad skrinjico zakladov :P
Oseba Vladuška sporoča …
Svetovno je oboje. Voscilnica je res cudovita in se dodatno vrednost ji da to, da si vse sama izrisala in pobarvala. Pa kako dobro si ustvarila valove in sidro. Tale kuhar pa je tudi zakon.
Oseba Simona sporoča …
Ljubko, ljubko ... Obe darilci. Enostavno ne najdem lepše besede. Vidi se, da sta narejeni iz srca.
Oseba Helena sporoča …
Martina, škatlica - voščilnica je enkratna. Všeč mi je, katero šablono si uporabila za valove :) Enkratno! Prav tako mi je zelo všeč darilo za brata.
Oseba helena sporoča …
Oboje je fantastično. Super si se potrudila!!!
Oseba Tanja E. sporoča …
Odlična izdelka si prijavila v craftalnico, res si se potrudila, LP:)
Oseba Andreja sporoča …
Uf, kako čudovita škatlica, da jo je veselje gledati :-)) Zelo lepo si jo sestavila in vanjo dodala krasne elemente!
Hvala, ker se igraš z nami po “moško” v CRAFT-alnici … Srečno!
Oseba Biljana sporoča …
Uuu, tale voščilnica pa je res nekaj posebnega!!!
Oseba Maja sporoča …
Me je prvič zaneslo v tvoj ustvarjalni kotiček in lahko rečem samo uau! Koliko čudovitiz izdelkov. Se zagotovo še velikokrat vrnem. :)
Oseba Tina Z. sporoča …
o, tole so pa ideje in izvedbe - tako škatlica kot kuharček sta super duper!
Oseba Ne-Ja sporoča …
oppa tole pa je krasna objava. Škatlica/voščćiljica je svetovna, ma vso pozornost mi je tokrat ukradel kuharček :). Idej ani od muh in si jo znam sposoditi kdaj - upam da smem? :)
Oseba truongmuunghenhan sporoča …
Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

Priljubljene objave

ZELENA NI SAMO POMLAD

Šivilja in škarjice

Reciklaža, ali ko hrčkanje postane uporabno

Skodelica čaja

Velikonočni utrinki

Valentinovo drugače