Reciklaža, ali ko hrčkanje postane uporabno

Zadnjič sem omenila, da je potrebno nekaj navlake pa kljub vsemu obdržati, ker je tako zelo uporabna :). Sama imam s hrčkanjem kar velike težave saj - prvič zelo, zelo rada recikliram, drugič, rakica kakršna sem, zelo rada hranim določene stvari in tretjič, moj poklic vzgojiteljice je pač takšen, "da moram imeti" na zalogi ves čas vsaj nekaj odpadne embalaže, da naši mladi nadebudneži lahko ustvarjajo. No, seveda so vse to le izgovori s katerimi hočem upravičiti zdaj že veliko manjše zaloge "navlake". Tokrat vam pokažem en delček tistega, kar je nastalo za naš šolski lepotilni in bralni kotiček. Kmalu pokažem kotička v celoti.

Iz škatle od bonboniere sem naredila šatuljico za ogrlice in zapestnice. Iz koluta od širokega lepilnega traku pa škatlico za prstane.



Pri  Ustvarjalnem dotiku imajo ravno pravšnji izziv - Reciklaža. Njihova je šablonica golobčka, katere del sem uporabila za zelene vrtnične listke (golobčkova krila), ker nimam nobene rezalne šablone v obliki listov ter decoupage papir, ki sem ga uporabila za dno šatulje. Njihov pa je tudi bel papir iz katerega sem naredila vrtnice (žal sem morala uporabiti osnove za voščilnice, ker pri vsej gori papirčkastih odrezkov nisem imela pravšnjih v beli barvi -  skoraj težko verjeti, a ne :)). Notranjost šatulje sem oblepila z žametnim blagom.

V našem šolskem bralnem kotičku je ena od dejavnosti tudi pisanje pisem. Iz škatlice od čaja sem izdelala stojalo za kuverte in znamke. Iz škatle od bonboniere pa šatuljico za pisemski papir.



Še zadnji recikliran izdelek v današnji objavi pa je romantično ogledalce za lepotilni kotiček. Izdelala sem ga iz plastičnega loparja, ki  je  že nekaj let ležal v našem kabinetu za učila. Najprej sem na lopar nalepila malo ogledalce. Ker na plastiko akrilna barva težje prime, sem ga najprej oblepila s papirnatimi brisačami in mekol lepilom zmešanega z vodo (tehnika kaširanja). Tudi ogledalce prijavljam na izziv. Za izdelavo vrtničnih listov sem uporabila zgoraj omenjen papir, ogledalce pa sem okrasila še s polovičnimi perlicami.


Tako, mislim da lahko zaključim z mislijo, da je hrčkanje lahko marsikdaj tudi uporabno, kajne? :)

Pa prav prijeten konec tedna vam želim,

Martina

Komentarji

Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Čudoviti izdelki, super reciklaža, fenomenalno izpeljane ideje! Bravo Martina, ustvarjalne iskrice pošteno svetijo od tebe :)Super objava.
Oseba Tina Z. sporoča …
o, tole pa je reciklliranje na visokem nivoju, prav vse je tako romantično in prava paša za oči, vau, vau ... ja, hrčkanje sploh ni slaba stvar, pravim tudi jaz.
Oseba Helena sporoča …
Super si tole izpeljala. Stvari, ki bi sicer šle med odpadno embalažo, so dobile novo vlogo in krasen izgled.
Oseba VANJA sporoča …
Iiiii, kako lepo!
Oseba Vladuška sporoča …
wowo, kako kresne reciklaže. Pa si res super vse predelala.
Oseba Danica sporoča …
Včasih se res splača kakšno stvar pospraviti.
Super reciklaža!
Oseba Metuljčica sporoča …
Tole je pa resnično potrebno pokomentirati in res pohvaliti. Kaj vse si naredila! Resnično dobra reciklaža. Krasno si predelale vse od škatlic do loparja.
Oseba Janja sporoča …
Kako lepo in izvirno, še posebej romantično ogledalce, ki je čudovito. Lp
Oseba oldpunca sporoča …
Krasno novo življnje si vdihnila odsluženim škatlam in loparju. :-) Prav vse mi je zelo všeč. Hrčkanje je tudi moj priljubljeni šport, do reciklaže pa pride vse preredko. :-))
Oseba Anja sporoča …
Uau, čudovito.

So me kar prsti zasrbeli...
Oseba Damjana sporoča …
Tvoje hrčkanje se je zagotovo izkazalo kot zelo uporabno. Same čudovite stvari si izdelala in kot kaže tudi zelo uporabne.
Oseba Klara sporoča …
Uau, krasne stvari! Za spodbudo, da se še jaz lotim predelave neštetih škatlic in pločevink :)
Oseba Stampiljke sporoča …
Krasna reciklaža! Zelo domiselno si uporabila čipke za odpiranje šatulje. Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara
Oseba moi sporoča …
Krasna reciklaža.
Oseba Zvonka sporoča …
O ti si pa tole super reciklirala. Res dobre stvari so nastale v tvoji preobrazbi. Hrčkanje pa tudi jaz dobro poznam, saj nikoli ne veš kdaj ti spet kaj pride prav.
Oseba Maja sporoča …
Uau, koliko čudovitih stvari si ustvarila in odlično, da si uporabile same nahrčkane materiale.
Tudi sama se bojujem s podobnim izzivom hrčkanja o čemer sem se danes razpisala. Ampak ko vidiš izdelke kot so tvoji, je hrčkanje hitro opravičljivo. :)
Oseba Dusi sporoča …
Lepo, res lepo.

Priljubljene objave

ZELENA NI SAMO POMLAD

Šivilja in škarjice

Jakobovo po fantovsko, po moško

Skodelica čaja

Velikonočni utrinki

Valentinovo drugače