Craft it forward

Pred kratkim sem na McCrafty videla prav zanimivo Klavdijino objavo o projektu Craft it forward. Takoj sem se prijavila, saj se mi je vse skupaj zdelo super. In danes je bil tisti dan, ko se mi je nasmeh razlezel do ušes, ko sem zagledala Klavdijin paketek. Vse kar je bilo notri lahko opišem z eno samo besedo - ČUDOVITO!!! Zapestnica in broška v meni tako ljubi zeleni barvi, s pridihom rdeče in rumene, pa še tako krasna reciklirana zadrga. Vse skupaj pa je bilo zavito v lično vrečko. Klavdija najlepša HVALA! Res sem se razveselila tvojega darilca.




Prav je, da nadaljujem z igrico in jo predam naprej. Navodila so takšna (sem jih kopirala s Klavdijinega bloga):

Petim blogerkam  bom podarila svoj DIY- »naredi si sam« izdelek. Ko boste prejeli  mojo pošto, ste na vrsti vi! Najprej naredite objavo (kot je ta moja) in nadaljujete s Craft it forward projekt s tem, da še sami pošljete drobna  DIY presenečenja prvim petim komentatorjem. Kot rečeno, lahko je karkoli, le da je samo vaš, ročno ustvarjen izdelek. Če se mi bo katera pridružila, se naj "pofočka " pod to objavo.

Zdaj ste na vrsti ve. Pod to objavo napišite komentar in prvim petim bom poslala svoje presenečenje.

Hvaležno igriv pozdrav,

Martina

Komentarji

Oseba Maja sporoča …
OK, ker rabim eno brco, da se spravim k ustvarjanju in mi je ideja tovrstne mreže všeč, je tole kot naročeno! Se fočkam: 1,2,3 zame!
Oseba Manca sporoča …
zelo lušno darilce, tudi jaz se fočkam :)
Oseba McCrafty /Klavdija sporoča …
Me veseli, da ti je všeč in, da sem zadela pravo barvo :). Lepo nosi.
Oseba Unknown sporoča …
se strinjam s svojo soimenjakinjo ;) zato se tudi jaz fočkam :)

Priljubljene objave

ZELENA NI SAMO POMLAD

Šivilja in škarjice

Jakobovo po fantovsko, po moško

Reciklaža, ali ko hrčkanje postane uporabno

Skodelica čaja

Velikonočni utrinki

Valentinovo drugače