In nagrado dobi...

No, to povem trenutek kasneje. Najprej bi rada razkrila skrivnost in predstavila pravilen odgovor na nagradno vprašanje v tej objavi. Odgovor najdete na spodnji fotografiji...



Zdaj, ko veste iz česa je svečnik, še nekaj kratkih stavkov o tem, kako je nastal. Potrebovala sem štiri takšne škatle od testenin in na vseh štirih izrezala tisti del, ki je označen na spodnji fotografiji (pregib škatle sem uporabila za rob svečnika, tako da mi kartona predhodno ni bilo treba prepogibati).


Dobila sem štiri stranice za svečnik.


Najprej sem vsako stranico pobarvala z rjavo akrilno barvo, ko se je ta posušila sem nanesla še medij za razpoke. Na posušen medij sem nanesla še belo barvo, nato pa pustila domišljiji prosto pot. Pomagala sem  si z Distress Inki, šablono vrtnice, akrilno barvo in črnim flomastrom s katerim sem narisala podrobnosti motiva (vrtnice). Okenca sem pobarvala z zeleno in rumeno barvo za steklo.

Moji pomočniki pri izdelavi svečnika.


Tako, to je vsa umetnost izdelave tega svečnika, nič težkega. Zdaj pa res k obljubljeni nagradici. Odločila sem se za klasičen način žrebanja in spodnja ideja, ki sicer ni moja, se mi je zdela prav simpatična.

V izpraznjeni in ponovno zalepljeni orehovi lupinici se skriva ime.


Pri žrebanju mi je pomagal naš enoletni Svit, ki se zelo rad igra z orehi.

Priprave...
V prvem orehu, ki ga je Svit vzel iz posode se je skrivalo ime...












Iskrene čestitke nagrajenki, vsem ostalim, ki ste sodelovale pa en velik HVALA za vaše besede, odgovore in dobro voljo.

Vladuška prosim, če mi na moj elektronski naslov ZupanMartina@yahoo.com sporočiš, kam naj ti pošljem spodnjo nagradico. 

Nekaj pomladno - ptičjega za protiutež trenutne beline zunaj.



Želim vam en prijeten in uspešen začetek tedna. Naj bo kljub ne preveč optimistični vremenski napovedi, s soncem obsijano vse, kar boste počele :),

Martina








Komentarji

Oseba Maja sporoča …
Prav lepo je videti tvojega Svita! Pravi Fant je že!!

No, dobro si me potegnila s temi testeninami! Nekako sem se bolj nagibala k kakšni embalaži od pralinov ali kaj podobnega, pa se mi je zdelo preveč, da bi "zdelali" kar štiri škatle!

Čestitam Vladki!
Oseba Martina sporoča …
Maja, hvala za tvoje besede. Prav lepo te je takole "slišati". Šele pri Svitu vidim, kako čas beži. Ne dolgo nazaj je bil še dojenček, zdaj pa...pestro, pestro. Prav lep teden ti želim, kljub preobilici snežink :).
Oseba Vladuška sporoča …
iiii, izžrebana sem bila. Hvala :) Grem takoj pisat mail. Si pa ne bi mislila, da si to škatlo uporabila. Hvala za navodila.
Oseba moi sporoča …
O, Vladuška, ti pa imaš res srečo ;) Čestitke.
Martina, ti pa si me nasmejala, nikoli ne bi prišla gor, da je to škatla od testenin. Sploh ne bi bila pozorna na te odprtine ;)
Super ideja.
Oseba Simona sporoča …
Me je res firbec matral, kaj si uporabila. Nikoli ne bi uganila. Čestitke Vladuški.
Oseba Martina sporoča …
Drage punce, hvala za vaš čas in me veseli, da sem vas nasmejala.
Oseba Janja sporoča …
Oooo škatla od testenin :)).
Čestitam nagrajenki. Lp
Oseba Tanja E. sporoča …
Pozdravljena Martina, super si preoblikovala šktale testenin:)) In vse pohvale za ustvarjalne igrice iz ene od prejšnjih objav.
Pa čestitke Vladki, takle pomladni bombonček se bo prav prilegel, LP:)

Priljubljene objave

ZELENA NI SAMO POMLAD

Šivilja in škarjice

Jakobovo po fantovsko, po moško

Reciklaža, ali ko hrčkanje postane uporabno

Skodelica čaja

Velikonočni utrinki

Valentinovo drugače