Prešeren, Urška in Povodni mož

Rada prebiram poezijo, takšno in drugačno, domačih in tujih avtorjev. Priznam, da si ob vsakodnevnem hitenju premalokrat privoščim branje rimanih vrstic, si pa vsekakor dam duška ob posebej za branje rezerviranih dnevih. In 8. februar je eden takšnih dni. Že pred časom sem sama sebi obljubila, da se bom vsako leto na ta kulturni praznik naučila eno Prešernovo pesem. Tako za užitek, za telovadbo možgančkov, predvsem pa zaradi spoštovanja do naše slovenske kulture in slovenskih literatov.


Tokrat sem si zadala kar obsežno nalogo, saj naučiti se Povodnega moža na pamet... Imam srečo, da lahko v službi in doma vadim pred zvestimi poslušalci. Tale Prešeren je bil res mojster. Neverjetno je gledati otroke, kako požirajo vrstico za vrstico pesmi o prevzetni Urški in Povodnem možu. Kljub dokaj težkemu jeziku jih pritegne rima, zven besed... Všeč mi je izdaja iz leta 1985, založbe Prešernova družba, kjer za piko na i poskrbijo še krasne ilustracije Jelke Reichman.


Spodnja ilustracija mi je bila navdih za knjižno kazalo.


Namenoma sem uporabila nenavadno kombinacijo barv, kar tako, da je malo drugače.


 Želim vam, da bi si kljub vsakodnevnim opravilom in hitremu tempu čim večkrat lahko vzele čas za poezijo, za mojstrovine naših pesnikov, njihovih pesmi, katerih vsebina je večinoma še danes aktualna in sporočilna.



Pesniško obarvan pozdrav do jutri, ko bom podelila obljubljeno nagradico,

Martina


Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Jaz ti kličem en velik Bravo za tvojo odločitev, ki jo tudi vsako leto uresničuješ. Kar se mene tiče zelo rada in dejansko tudi veliko berem. Se pa v poeziji nikoli nisem posebej našla, čeprav sem jo občasno prebirala. Ne vem zakaj, ampak enostavno se najraje zgubim v dolgih zgodbah. Zato občudujem vse, ki jih je poezija blizu in jo znajo začutiti v polnosti. Tvoj kazalo je super.
Oseba Simona sporoča …
Kazalo je res lepo. Za tvojo odločitev pa, kapo dol. Moj poklon.
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Pozdravljena, še ena ljubiteljica Prešerna, Jelke Reichman in vsega lepega! Lep blog, lepe misli, super izdelki!
Lp :)
Oseba Mizi Margueron sporoča …
Pred nekaj meseci sem imela enake težave/nesporazum z možem, poročena sva že več kot 6 let, to je bilo res sladko in včasih konec lanskega leta je bilo tako grozno, ker me je mož začel varati in je iskal način, da se ločim od mene, razšla sva se pred 3 mesece kasneje in spet sva se vrnila v prvem četrtletju tega leta, ravno prejšnji mesec me je popolnoma zapustil z najinima otrokoma brez besed. tako zmeden sem se spraševal, kaj bi lahko šlo narobe. V preteklosti sva se oba udeležila parov zakonskih svetovanj/seminarjev in nazadnje sem se odločila za terapevta, vendar brez uspeha, ljubim tega moškega in ga tako obupno želim nazaj, če ne zaradi sebe, ampak zaradi otrok, da ga bodo pogrešali in ne vem, kako bi lahko stvari razložil njihovemu razumevanju. Na spletu sem prebral komentar objave, kako novinarka iz Los Angelesa najde pravo ljubezen po 9 letih zveze in se poročila nekaj tednov po tem, ko je dr. Igbinovia sprožila urok, da bi našla pravo ljubezen in se poročila. Imel sem srečo, da imeti dostop do osebne elektronske pošte doctorigbinovia93@gmail.com in WhatsApp +12162022709 in Viber +12066713285, tako da sem stopila v stik z njim in Drigbinovia mi je rekel, da mi bo pomagal dobiti moža nazaj, da me ne skrbi, da bo vse v redu samo s tremi delovnih dnevih sem skrbno sledila vsem njegovim navodilom, kaj naj počnem v svoji hiši med molitvijo za ljubezenski urok sredi noči. Dr igbinovia je oddala urok o ljubezni in presenetljivo, Drugi dan je bil okoli 05:00 Poklical me je mož. Bila sem tako presenečena, da me je mož, ki me ni hotel poklicati ali mi poslati sporočila v zadnjih treh tednih, nenadoma poklical da se mi opraviči in je rekel, da se bo vrnil domov, da pogreša svojo družino, bil je tako navdušen, da sem ga sprejel nazaj

Priljubljene objave

ZELENA NI SAMO POMLAD

Šivilja in škarjice

Jakobovo po fantovsko, po moško

Reciklaža, ali ko hrčkanje postane uporabno

Skodelica čaja

Velikonočni utrinki

Valentinovo drugače