Natečaj za Mavelu.com Ustvarjalni tim

"Zakaj pa ne?" sem si rekla, ko sem videla prijazno Marinino povabilo. Rada imam izzive. Rada ustvarjam. Ustvarjanje je zame sprostitev, skozi ustvarjanje pokažem kdo sem v resnici. Je moj način življenja. S hvaležnostjo se spominjam vseh začetkov, ko sem vstopila v svet bloganja, ko sem odkrila nov način, kako spoznati čudovite ljudi, ki jih ne poznaš osebno, vendar pa kljub temu ob njih in zaradi njih rasteš. Hvaležna sem vsaki in vsakemu posebej. Super ste!

Vse umetnine, ki ste jih prijavile na natečaj so čudovite. Vsaka je nekaj posebnega, tako drugačna od drugih. Srečno vsem!

Sama pa se predstavljam s tremi izdelki, v katerih se skriva tisto, kar jaz sem, ko ustvarjam.

Uživam v ustvarjanju z naravnimi materiali ter v reciklaži (v vsem kar diši po predelavi, kjer lahko iz starega naredim novo). Ne morem si pomagati, sem pač "hrček".

Odsluženo škatlo od testenin sem spremenila v ovitek zvezka in predelala leseno šatuljico.


Obožujem pravljice, pravljični svet in vse kar je povezano z njim. Moj poklic v službi in doma mi omogoča, da iščem načine, kako preko iger in igrač, ki jih tako rada izdelujem, pravljice in življenjske modrosti posredujem najmlajšim.

Iz plutovinastih zamaškov in lesene figurice ter odslužene embalaže, sem naredila oderček in lutke za pravljico Mojca Pokrajculja, ki je trenutno najinemu sinčku ena najljubših.

Občudujem naravo in vse kar je naravno. V njej iščem navdih za ustvarjanje. Navdih so mi tudi vse umetnine, ki jih lahko spremljam na blogih slovenskih ustvarjalk in sem še toliko bolj vesela, če lahko kaj njihovega tudi uporabljam. Vedno znova pa mi je izziv tudi, kako uporabiti vse tiste majhne koščke papirja, ki jih je tako težko zavreči. No, vse zgoraj opisano sem zajela v spodnji voščilnici.

Ustvarjalni pripomočki slovenskih ustvarjalk, narava, ki v tem mesecu ponuja užitke v rožnem vrtu in način, kako uporabiti ostanke papirja.


Prijeten pozdravček vsem,

Martina

Komentarji

Oseba vilinke sporoča …
Super izdelke si pripravila ;) držim-a pesti
Oseba Neja sporoča …
Kako ustvarjalno, kar pogrelo me je pri srčku!
Oseba oldpunca sporoča …
S krasnimi izdelki se prijavljaš k Marini. Držim pesti :-)
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Čudoviti izdelki
veliko sreče
lp Tamara
Oseba Tanja E. sporoča …
Martina, odlične stvari si prijavila, zamaške si tako lepo upodobila v majceno gledališče. Držim pesti:), LP
Oseba Mojca sporoča …
oooo čudovito si se predstavila in res lepi izdelki. lp
Oseba Marina sporoča …
Martina izbrala si tri čudovite izdelke :) Pozdravček,
Oseba Hiška iz papirja sporoča …
Martina, čudoviti izdelki, nad predelavo zvezka in skrinjice sem popolnoma navdušena - srečno!
Oseba Klara sporoča …
Sem totalno navdušena nad tvojimi itdelki. Res super, da si se prijavila. Vso srečo ti želim. :))
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Martina živjo! lepo, da si nazaj :) S prečudovitimi izdelki in super objavo. Upam, da ne boš spet poniknila :))
Oseba Martina sporoča …
Wow, tri predivna rada si odabrala. Prvi mi se sviđa posebno. Sretno.
Lp, Martina
Oseba Andreja sporoča …
Z zelo lepimi izdelki si se predstavila in držim pesti!
Pozdravček :-))
Oseba Metuljčica sporoča …
Kako lepo si se predstavila. Všeč mi je tvoje razmišljanje in čudoviti izdelki, sploh prva skrinjica je naravnost fantastična. Tudi zate držim pesti.
Oseba Vladuška sporoča …
Prav imas, zakaj pa ne. Jaz ti drzim pesti in ti zelim veliko ustvarjalnih idej.
Oseba Hali sporoča …
Izdelki, ki si jih prijavila so čudoviti. Zelena šatulja pa v mojih očeh zmaga :-)
Oseba BojaMoja sporoča …
:) lepo si se predstavila. Srečno.
Oseba Biljana sporoča …
Kakšna šatuljica, krasna je, obožujem žive barve!!! Super.

Priljubljene objave

ZELENA NI SAMO POMLAD

Šivilja in škarjice

Jakobovo po fantovsko, po moško

Reciklaža, ali ko hrčkanje postane uporabno

Skodelica čaja

Velikonočni utrinki

Valentinovo drugače