Vse najboljše, draga Slovenija

Danes je prav poseben dan za našo ljubo deželo. Na tako majhni površini takšna raznolikost in toliko vsega naravnega bogastva. Ali se  zavedamo  kakšen privilegij imamo, kje živimo?
V knjigi Slavke Ilich - Doma je vsak dan lep, ki mi je zelo pri srcu, sem našla zapisane besede ravno za današnji dan.



"Država smo mi, ljudje! Politiki prihajajo in odhajajo, naše barve, povezane v zastavi, pa ostajajo.  Zastava je, kakršna je - naša je. Uporabljajmo jo! Velika večina se nas vede, kakor, da se sramujemo svoje pripadnosti. Namesto, da bi imeli tako kot Britanci, Američani, Skandinavci, da o sosedih Hrvatih niti ne govorim, svoje zastavice tudi na torti, nad hišnimi vrati, na krožniku, na primer za državne praznike ali na pikniku 25. junija."

Mi je kar malo potrkala na vest. Pa sem izbrala čisto svoj način "rojstnodnevnega praznovanja" naše državice. Navdih mi je bila omenjena knjiga in tri barve naše zastave. Bela, ki simbolizira mir, svobodo, modra, ki simbolizira morje, vode in rdečo, ki simbolizira kri, našo zgodovino.



Priznam, da takšne barvne kombinacije sama ne bi verjetno nikoli izbrala. Ampak tako osvežujoče je bilo stopiti iz okvirjev in začeti z nečim novim, nenavadnim. Prava terapija, ko se samo prepustiš ustvarjanju, brez tega, da bi vnaprej vedela kaj bo nastalo.



In je nastalo. Čisto preproste voščilnice v nenavadni barvni kombinaciji. V veliko pomoč so mi bile šablone Najlepšega para in že  pozabljene štampiljke, ki sem jih dolgo, dolgo nazaj kupila v Ustvarjalnem dotiku.
















Praznično obarvan pozdravček do naslednjič,

Martina

Vir:
Ilich, S. (2011). Doma je vsak dan lep. Lj.: Delo.

Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Ooo, Martina, doooolgo te ni bilo :) Predolgo!
Všeč mi je tvoje razmišljanje o naši domovini in ti dam prav.
Premalo ponosa je v nas in hvala, ker si me s temi voščilnicami malce predramila. Krasne so.
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Prekrasne so,
lp Tamara
Oseba Simona sporoča …
Krasne so. Druga voščilnica je takšna, da jo predlagam državnemu protokolu, da jo uvrsti med protokolarne voščitke.
Oseba oldpunca sporoča …
Glej, glej, kdo nas je prišel pogledat! :-))) Čudovito si ustvarjala v barvah naše zastave. Vsi štirje motivi so prelepi, ampak prvi srček je ukradel moje srce. :-))
Oseba Tanja E. sporoča …
O kako lepo te je brati spet:)
Se pridružujem tvojemu zapisu in Heleninemu.
To, kar si pa ti iz barv naše zastave ustvarila, je pa prelepo. Res je, tudi jaz za ustvarjanje teh barv ne vzemem nikoli v kombinacijo, ampak tebi je to tako lepooo upselo, da sem kar gledala, z miško gor pa dol in spet in spet. Čudovito, LP:)
Oseba Vladuška sporoča …
Povsem prav imaš in tudi sama imam že malo poln kufer našega večnega jamranja. Se mi zdi, da je to že kar nacinalni šport. Nazadnje, ko sem se po enem tednu vračala iz Italije, kjer je itak lepo, sem se znova navduševala, kako lepo je priti domov in kako je doma lepo. Naše dežele se res nimamo za sramovat. In ti si čudovito praznovala na svoj način in iz te barvne kombinacije ustvarila krasne voščilnice. Res zelo lepo pride.
Oseba Janja sporoča …
Martina, pozdravljena.
Voščilnice so čudovite. Lp
Oseba Zvonka sporoča …
Martina najprej hvala za obisk na mojem blogu.
Sem se prav zamislila ob tvojih besedah, ki so še kako resnične.
Čudovito si obeležila naš praznik, kako krasne voščilnice si izdelala, vauuu.Prva in druga sta mi sploh hudo dobri. Prav res bi jih lahko kje uporabili kot pravi Simona.
Priznam, tudi sama se ne bi lotila izdelave v teh barvah, ampak vseeno super izpadejo. Čestitke za pogum. Lp
Oseba Andreja sporoča …
ooo kako lepo in prav posebno si tokrat ustvarjala! Super ti je uspelo kombiniranje naših barv :-))
Oseba Ne-Ja sporoča …
Se strinjam s teboj - premalo cenimo našo državico, pa ne glede na to kakšna je -je naša. Tvoje barvne voščilnice so zelo zanimive in res se nebi spomnila delati voščilnice v barvah naše zastave. Vsekakor všečno :).
Oseba Metuljčica sporoča …
Hojla! Čudovite voščilnice in prelepa objava.

Priljubljene objave

ZELENA NI SAMO POMLAD

Šivilja in škarjice

Jakobovo po fantovsko, po moško

Reciklaža, ali ko hrčkanje postane uporabno

Skodelica čaja

Velikonočni utrinki

Valentinovo drugače